15 Nisan 2015 Çarşamba

Kaldığım yerden devam.

Çok uzun zaman olmuş yazmayalı. Bunda miskinliğim büyük etken :)
Yazıyı bitirdikten sonra en son yazıma baktım ama bir yanlışlık var sanırım 2013 filan yazıyor :)

 
Yazmasamda bir çok değişiklik oldu drift hayatımda. 200Sx'i verip 3.25 Turbo aldım mesela. Önceki yazıları okuyanlar bilir anneanneme olan borcumu. Hala ödemedim, o konuda bir değişiklik yok :)

Yeni drift aracım 3.25 ile ilgili techturkey.com da konu açmıştım zaten. Her zamanki gibi yeniden yazmaya üşenerek o konuyu buraya link olarak koyuyorum. Linkteki konuyu okumadan yazıya devam etmek sağlığa zararlı olabilir!

Yeni Drift Aracımın Konusu
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuza göre sıkıntı kalmadı, sağlıklı şekilde hayatınıza devam edebilirsiniz :) Gelelim ApexMasters 1. Ayak İzmir yarışına.

Pist ortamı otopark ortamından çok farklıymış. Katılan herkesin damağında tadı kalmıştır sanırım. Öncelikle biliyorsun ki pistin dışına çıktığında tarlaya uçacaksın, onun büzük korkusu daha iyi hakimiyet kurma konusunda yardımcı oluyor.

Ben yurt dışında çekilen drift videolarından özenerek totoyu yasladım tarlaya, çakıla, çimene. AMA ANTRENMANDA. Yarış kısmına sonra geleceğim.

Forumda açtığım konuda okuduğunuz gibi (okudunuz dimi len?) sizin tabiriniz ile drift takımım benim tabirim ile ikinci ailem Team Art Motorsports adına katıldım yarışa. Takım evlere şenlik, pilotlar arasında Oktay Kabaktaş, Seçkin Okçebe, Mert Günerhan, Doğuş Can Dursun ve ben. Arka planda takımın asıl olmazsa olmazları Haydarling, İsmo turbo, Edc, Burak Sırtmaç diye sayarken fark ettim ki drift kulübündeki pilotların, pist ekibinin ve takımların hepsini olmazsa olmaz listesine ekleyebilirim. (MMK hariç, o ///\\\///Nankang lastikleri kullanmıyor. :) )

Yarış kısmına geçeyim. Antrenmanda kendimden beklemediğim performans sergiledim. Öz güven yerine geldi, Özer abiye filan atarlanmaya başladım, ona buna "sana da saplıycam, ona da saplıycam" diyerek dolaşıyorum. 

Sıralama turları geldi çattı, hayatımın ilk yarışı, ilk defa pistteyim, ilk defa seyirci önündeyim. 5.000+ seyirci var. Start çizgisinden apex noktasını görüyorum, hedefe kilitlenmiş half-life oyunundaki lazerli bazuka gibiyim.
Zaten sorun burada başladı. Ulan dangalak senin neyine apex noktası :)
1. Çıkış, ilk apex noktasının 5mt ilerisinde spin. Zaten ilk spinden sonra elim ayağım birbirine dolaştı :) Soğuk terler kaskın altından doğru süzülüyor.

2. Çıkış, ikinci apex noktasının az ilerisinde spin.
3. Çıkış, yine ilk apex noktasının önünde spin.

Top16 ya bile girememenin vermesi gereken üzüntüyü hiç yaşayamadım. Hayat kaldığı yerden devam etti. Üzerine birde gönül rahatlığı ile öz abim diyebileceğim Oktay Kabaktaş podyuma 1. olarak çıkınca kendim 1. olmuş kadar sevindim. Yarışın 2.si Alias Drift Takımından Kemal Soylu, 3.sü Nankang Drift Takımından Özer Mollamehmetoğlu oldu. Kendilerini buradan tekrar tebrik ederim.


Bu arada gaza geldim, bundan sonra kararlı şekilde bloga devam etmeyi düşünüyorum. Drifti bırak blog yaz diyen olursa kulak verebilirim. Şaka şaka, drifti bırakıp bu kadar güzel insandan kopulur mu hiç? Drift bahane dostluklar şahane.

Not: 2.ayak yarışına çok pis hazırlanıcam, savulun diğer takımlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder